Praktische oplossingen
Je leert vanuit verschillende invalshoeken naar een ’research and development’ vraagstuk uit de game-industrie te kijken en onderzoekt vanuit de theorie op een actieve manier wat mogelijke oplossingen zijn. Het studiejaar is verdeeld in vier blokken van 10 weken. Je wordt wekelijks begeleid door een expert op je vakgebied. Aan het einde van ieder blok presenteer je je werk en krijg je feedback op de inhoud en op het proces dat je hebt doorlopen. Ter voorbereiding op deze master schrijf je een projectvoorstel, al dan niet binnen de aangegeven onderzoeksgebieden, waarin je eigen ideeën voor onderzoek samenvat.
I work for EA DICE on our engine technology called Frostbite, used to produce many of Electronic Arts’ titles including Battlefield, FIFA and Anthem. Being in the game industry is a constant learning process, the Master Game Technology gave me a head-start.
In fact
- Engelstalig
- 1 jaar (60 ECTS)
- Afstuderen met onderzoek (mogelijk in combinatie met projectwerk)
- Afstudeertitel: Master of Science
- Voorbeelden van functies: specialist in art, programming of design
Brochure Master Game Technology
Wil je alle informatie nog eens rustig kunnen nalezen. Download dan de opleidingsbrochure van Breda University of Applied Sciences.
Meer info Master in Games
Ben je op zoek naar actuele informatie over kennismaken, aanmelding en toelatingseisen voor de hbo-masteropleiding Master Game Technology?